United Kingdom

It's up to you London, London
Monday 6 August 2018 - London, England, United Kingdom

Hello, Årets fjärde resa (tredje med familjen) gick till London. Denna resa skulle vara vår första familjeresa egentligen då vi bokade den redan i februari eller mars. Lite annat kom i vägen och plötsligt var ju Thailandresan i juni vår första flygresa med Felicia och Norge klämdes även

Stefan Ngo
stefanngo in London, London
Last active at - from Malmö, Skåne County, Sweden
Hyde Park, Camden, Regent's Park o bröllopsdag
Monday 9 July 2018 - Paddington, England, United Kingdom

vi började med en promenad i Hyde Park som vi brukar. På morgonen är det tydligen ok att hoppa i o simma i vattnet som är där😱Undrar hur mycket man måste duscha sen för att bli ren😂. Efter promenaden åkte vi till Camden för Martin skulle handla på Monkeys Emporium som skulle öppna

Whitechapel, Tower of London, Regent's Park
Sunday 8 July 2018 - Paddington, England, United Kingdom

Idag har vi promenerat en hel del igen 😀Till Whitechapel åkte vi tunnelbana för att gå i Jack the Rippers fotspår. Efter att ha tittat på GW S dokumentär trodde vi att vi visste vart vi skulle. Men då de ej är utmärkt får man gissa lite😜. Eftersom vi va nära Tower Hill gick vi ner

Harrods, Primarkt och Notting Hill
Saturday 7 July 2018 - Paddington, England, United Kingdom

Idag inleddes dagen med en promenad till Primarkt. Efter det blev det öl på Sussex Arms. Innan fotbollen gick vi till Harrods för att handla Julkulan😀 Sedan satt vi utanför en restaurang full med svenska supportrar innan vi gav upp och gick till hotellet för att titta färdigt. Som ni

HMV, Victoria Secrets, Camden, Fulham och Olympia
Friday 6 July 2018 - Paddington, England, United Kingdom

Idag har vi gått en himla massa😀. Tanken va Primark men dit kom vi inte😂. Först blev det HMV Martins favvoaffär sen min Victoria Secrets. Efter det gick vi längs kanalen ända till Camden Town👌. Svettigt värre men riktigt  fint. Väl där fick det bli en kall öl o lite mat. Vi

Första dagen
Thursday 5 July 2018 - Paddington, England, United Kingdom

Resan har gått smidigt. Ett varmt välkomnande av Mithra och London😀. Blev igenkänd på Sussex Arms av en stammis😱😂. Handlat på Primarkt nu en lite paus på hotellet innan vidare utgång.

Väntan....
Sunday 1 July 2018 - London, England, United Kingdom

12:15 skulle vi lyfta mot Phoenix men det dröjde nästan ytterligare en timme innan vi slutligen fick borda. Två och en halv timme senare satt vi fortfarande och svettades på plattan. Det var något på planet som behöve lagas och när de gjort det visade det sig inte avhjälpa felet. Nu fyra

Resdag
Sunday 1 July 2018 - London, England, United Kingdom

Upp i ottan när klockan ringde 04:45.... Taxichauffören var på plats 05:15 och sedan var det bara att checka in på Landvetter.Tog hopplöst lång tid med flera som fick packa om sina väskor.  Den tyngsta av våra väskor vägde in på 13 kilo och den lättaste endast 6,6 kilo. Rätt bra

Glasgow
Wednesday 20 June 2018 - Glasgow, Scotland, United Kingdom

Resan från Berlin gick smidigt, inga större problem. Men när jag anlände till Glasgow i måndags kväll, var det såååå kallt. När man kom från typ 26 grader och landar in när det är 14 grader och blåsigt, höll ju på att frysa ihjäl. Igår så var jag runt lite på stan, och kollade

Lars Eriksson
Lukas2 in Glasgow+lite flyg
Last active at - from Stockholm, Stockholm County, Sweden
Mot Paris
Tuesday 19 June 2018 - London, England, United Kingdom

Bussen till St Pancras där Eurostar-tåget till Paris går ifrån. Vi kommer att vara på stationen nästan 2 timmar före avgång.Denna gång åker vi 2:a klass klass så ingen bordsservering 😓