...og hjem igen

Sunday 5 August 2018 Amsterdam, North Holland, Netherlands
  • 46 Views
  • 0 Comments

Vi spiser morgenmad på hotellet i Shanghai  lidt vemodige, da det er sidste morgenmad på ferien. Efter tjekud tager vi metroen de 1,5 time ud til lufthavnen igen.

Vi får tjekket vores bagage ind til Aalborg og kommer igennem diverse security og pas tjek. Det lykkedes at få tjekket passet fire gange inden vi er ombord på flyet til Amsterdam.

I Amsterdam har vi tre timer inden vi skal med næste fly. Vi spiser på McDonald's og så er vi på internettet. Nu kan vi igen komme på facebook mv. efter en måneds pause.

Vi lander i Aalborg kl. 22.30 lokaltid, eller kl. 04.30 som vores kinesiske døgnrytme fortæller os. I Aalborg bliver vi nødt af Marens forældre, Dorthe og Mogens, samt hendes bror Mads. De står med flag og hilser os velkomne hjem.

Vi får vores bil og kører hjem og direkte i seng. Dorthe og Mogens har fyldt noget i køleskabet hvilket vi sætter pris på næste dag. Hjalte sover helt til kl 12 (kinesisk tid), men det er jo kun kl 6 dansk tid, så vi er tidligt oppe og igang med dagen. Vi pakker ud og er lidt imponerede over hvor meget ekstra vi fik plads til at tage med hjem :)

Så er rejsen slut for denne gang. Det har været en fantastisk måned i Kina, vi tog gerne endnu en :)

PS. Tak til alle jer som hjalp med at passe vores hus og dyr mens vi var væk. Vi ved godt det ikke var været den nemmeste sommer at gøre det.

Maren, Jacob, Hjalte Og Merle
Last active at - from Klokkerholm, Denmark
subscribe

Get updates by email

Enter your name and email address, you will receive an email every time any of the following members update their trip.