avslutning!
Thursday 3 September 2009 - Borås, Västra Götaland County, Sweden

hej på er allihop! vår resa till Molly är nu avslutad, hon är nu officiellt medborgare i sverige och därmed fullt ut vår dotter. Vi har det bra här hemma nu och vi är tacksamma för alla lyckönskningar och paket vi fått av vänner,nära och kära.

nu reser vi hem!
Wednesday 5 August 2009 - Beijing, China

Äntligen, nu ska vi åka hem, packningen gjord, räkningen betald. Bussen e på g. Vi e sååå glada, vi ses hemma då! adjö!

himmelska fridens torg och förbjudna staden
Monday 3 August 2009 - Beijing, China

Goddag! Idag har vi gosat upp oss på morgonen, vi lekte på sängen innan vi tog oss till frukosten. det verkade bli en varm dag i stan så vi packade massor av vatten och solhatt till molly. Den var dock lite stor så den tog jag en stund! snygg? -nä!! Vi tog oss med buss till himmelska

cykeltur i centrala beijing
Sunday 2 August 2009 - Beijing, China

Hej! idag har familjen Höglund varit kulturella och varit på besök i gamla bejings centrum. Via buss tog vi oss beijings hjärta, Molly somnade som vanligt. Hon är exakt som Gabbi, kan inte hålla sej vaken i ett fordon hon inte kör!!! Turister får åka cykeltaxi runt i de trånga

resan hem har påbörjats så smått- Beijing nästa!
Saturday 1 August 2009 - Nanchang, Jiangxi, China

hej! Efter det traditionella morongnyende vaknade Molly upp med ett särdeles gott humör och rejäl aptit, små ljud av irritation hördes när maten inte skyfflades in i tillräckligt snabb takt! Det blev både gröt på rummet och lite ägg smått o gått på frukosten i restaurangen senare

en dag i mollys liv
Friday 31 July 2009 - Nanchang, Jiangxi, China

Hej på er! Idag har vår dotter visat sej från sin bästa sida, efter en lugn och mysig morgon med skratt på sängen tog vi frukost. Därefter har hon fått göra sitt första bad i pool någonsin, hon var klart skeptisk hela tiden men det gick bra ändå. Det blir nog fler bad snart. jag

En varm dag i mittens rike
Thursday 30 July 2009 - Nanchang, Jiangxi, China

Hej allesammans! Idag har vi gjort utflykt! hela 300 meter från hotellet låg nämligen Nanchangs enda historiska besöksmål. det var någon skum hög paviljong som byggt av nån av kejsarens hantlangare på dekis. Han hade skickats ut hit i obygderna på onåd för 1000 år sedan. För att ha

ännu en skön dag i Nanchang
Wednesday 29 July 2009 - Nanchang, Jiangxi, China

Hej på er! I gå så hade vi vår första helt fria dag, det innebar sovmorron till 08:30! ska sanningen fram så vaknade Molly redan 05:00 men efter en tallrik äpppelgröt och mys så somnade hon om med oss i sängen. Det har börjat vända nu med henne och nu känner hon sej tryggare med oss.

dagarna efter
Tuesday 28 July 2009 - Nanchang, Jiangxi, China

Hej igen! hade skrivit ett långt inlägg men det försvann verkar det som, så jag får la skriva ett nytt! Härär det regnigt i Nanchang, det var annat i går när vi skrev färdigt all dokumentation och legaliserade adoptionen, då var det lätt 33 grader och 90% luftfuktighet, jippie vad

dagen D
Sunday 26 July 2009 - Nanchang, Jiangxi, China

hej! Dagen började tidigt då vi måste packa och lämna hotellet redan kl 08:30 för att åka till flyplatsen. För morrontrötta jocke var det en pärs ;-) Gabbi hon sov på flyget hon!!! Vi var framme vid 2 tiden och fick åka skumpig väg in till Nanchang centrum för att checka in på

resan till Molly i Kina

23 July 2009 - 5 August 2009

vår adoptionsresa. sommaren 2009 hämtar vi hem vår dotter Molly från Kina

thailand 2008

25 November 2008 - 9 December 2008

yo! en snabb resume med bilder bara

We will send you Joakim 's trips updates through email.