Last stop NY!
Sunday 28 March 2010 - New York, United States

Hej! Flyget till NY var hemskt, totalt 5,5h och det var jatte trangt och kunde inte sova. Kommer fram kl4 pa morgonen var tid men 7 lokal. Ekonomiska som vi ar tar vi airtrain till tunnelbanan och feter 1,5h ar vi framme i Harlem och lyckas tillslut hitta varat hostel. Far inte checka in forran

San Francisco!
Sunday 21 March 2010 - San Francisco, California, United States

Hej! Nu har vi snart betat av våran vistelse här i San Francisco. I torsdags åkte vi bussen till Golden Gate bron. Riktigt härligt väder och växlar mellan vår och sommarkänslor. Vet inte riktigt vad som är så speciellt med den här bron men den var väldigt fin och en enormt underbar

San Diego
Wednesday 17 March 2010 - San Diego, California, United States

Tjenamors! Fredagen och söndagen spenderade vi på strande. Tog bilden första dagen till Pacific beach och lyckades köra fel tre gånger innan vi sedan insåg att vi kört rätt första gången vi körde fel :S det är inte så bra vägar här och inte heller särskilt bra skyltat. Men en

Vegas baby!
Friday 12 March 2010 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, United States

Hejsan! Vi hämtade upp våran ljusblåa compact bil på flygplatsen och det var inge problem. Fick en beskrivning om hur vi skulle köra för att komma till Vegas. Jag körde första biten och det svåraste var att hitta ut på motorvägen och gick helt okej. Hade 5 timmars bilkörning framför

Hollywood
Monday 8 March 2010 - Los Angeles, California, United States

Hejsan! I torsdags gick vi till Beverly center før att gøra lite mer shopping. Hittade ett par converse och lite småsaker och spnderade hela dagen där inne. Har vart på Bloomingdales och Bella hittade en glitterjacka på Maceys. När vi satt och lunchade på foodcorten så kom Hollywoodfrun

Los Angeles
Thursday 4 March 2010 - Los Angeles, California, United States

Hej! Fløg till LA kl 12 på dagen den 28e och kom fram kl 6 på morgonen samma dag. Lite konstig omstallning och har fortfarande inte återhamtat oss. Landade i ett 10grader kallt Los Angeles och åkte till varat hostel vid Venice beach. Hade inte så bra koll och vi hade hamnat lite off och med

Sista dagarna i Aussi!
Friday 26 February 2010 - Byron Bay, New South Wales, Australia

Hejsan! Kom trötta ner till Byron Bay i måndags och lyxade till det med middag ute på restaurang, det blev t-bens stek för min del och det var super gott verkligen. Är såå trötta på nudlar nu. Hängde med Jennifer och Jepser och bokade tripp till Nimbin och en surflektion. Blev en tidig

Brisbane & Surfers!
Monday 22 February 2010 - Gold Coast, Queensland, Australia

Hej! Nu har vi klarat av ytterliggare två städer. Hängde på hostelets pup första kvällen i Brisbane och träffade en engelsk kille som bodde i där som hette Lewis och snackade med en del svenskar. Svenskarna har verkligen tagit över, vi är överallt. Har gjort lite shopping och jag köpte

Noosa
Wednesday 17 February 2010 - Noosa Heads, Queensland, Australia

G'day! Anlände till Noosa formiddag den 13/2 och blev upplockade vid bussen. Bodde på ett jätte mysigt hostel, Dolphins beach house. Började med att handla och köpa "goone", deras ord för billigt box vin. Det var ju lördag så passade på att skaka rumpan. Bodde en del svenskar på hostelet

Cairns, Whitsunday Islands och Agnes Water!
Friday 12 February 2010 - Airlie Beach, Queensland, Australia

Hej! (ä fungerer inte att skriva) I söndags bar det va ut i regnskogen på en guidad tur med bil. Det första vi fick höra var att vi inte skulle röra någonting. Vissa blad gav en tydligen enorm klåda och vark i 6månader. Inte så kul så vågde typ inte röra någonting efter det. Vi skulle

Tre brudar på vift 10

11 January 2010 - 31 March 2010

Jag, Malin och Bella drar iväg på årets långresa. Vi flyger jorden runt med stopp i Malaysia, Singapore, Australien och USA.

Durban 06

17 March 2006 - 1 April 2006

Åkte på utbytesresa me Burgårdens kör till Durban, Syd Afrika

Asien 08

29 October 2008 - 19 December 2008

Jossan och jag på rundresa i Thailand som även blev Kambodja och Laos

We will send you Caroline 's trips updates through email.