Bali

Nedräkning på Bali
Friday 17 January 2020 - Kuta, Bali, Indonesia

Så närmar det sig återresa, jag förstår inte hur 4 veckor bara runnit iväg.Vi lyckades få till att åka till stranden där de serverar färsk fisk & skaldjur direkt ifrån akvarietankar.Det är en sådan sak som man ska göra när man är här, se solnedgången och käka skaldjur på

Christopher Såthén
ChrisFlen in Bangkok, Bali & Singapore
Last active at - from Singapore
Njuter in i det sista😎
Thursday 16 January 2020 - Denpasar, Bali, Indonesia

En god natts sömn och en mycket god frukost. Ett par timmars härligt häng vid poolen. Goda drinkar och så en god lunch på det. Dusch och så shuttlebussen till flygplatsen 400 meter bort. Vilken underbar tid vi fick här på Hilton!Nu mot Bangkok✈️😎⛩😄

Ny adress!
Wednesday 15 January 2020 - Bali, Indonesia

Skulle ju egentligen ha stannat i vårt fina hus i Seririt till i morgon torsdag, då planet går till Bangkok, men vi bestämde oss för att resa ner mot flygplatsen redan idag. Vi visste ju att resan från norr och ner mot flygplatsen skulle ta minst tre timmar och då "vissa av oss" blir

Bora Bora och Kongo...
Tuesday 14 January 2020 - Bali, Indonesia

Killarna tog tidigt i morse mopparna och for glada i hågen iväg till golfbanan. Vi tjejer tog sovmorgon och hängde i huset. Så skönt! Efter lunch och den sedvanliga middagsluren i solstolen gick vi ca 30 minuter längst stranden till Bora Bora, en mycket mysig restaurang och resort. Där blev

Utflykt!
Monday 13 January 2020 - Bali, Indonesia

Igår samlade vi ihop oss efter frukost och for i väg på utflykt. Vattenfall skulle vi besöka minsann! Åkte på våra moppar i både en och två timmar, men inte fann vi nåt vattenfall. Bara att inse att vi kört fel. Eftersom vi redan var mer än en timme åt fel håll bestämde vi oss för

Bästa stunden på dagen!
Sunday 12 January 2020 - Bali, Indonesia

Att tidigt på morgonen få gå fram till solsängen som står precis framme vid stranden. Få ligga där, titta på fiskarna som åker förbi i sina små båtar, hundarna som tar sin morgonpromenad längst stranden och någon pappa som står och fiskar med sin son. Lugnet där och då, när allt

Härlig morgon!
Friday 10 January 2020 - Bali, Indonesia

Vaknade tidigt efter en hostandes natt. Möttes av en underbar morgon, sol och ett alldeles lugnt hav. Poolskötaren ställde i ordning på altanen och i poolen och fiskegubbarna höll på med sina nät på stranden utanför.  Magiskt fint! Kent såg att fiskegubbarna slängde kvar nåt på

Lata dagar
Thursday 9 January 2020 - Bali, Indonesia

Här i Siririt i norra Bali är det lata lugna dagar som gäller. Vår gulliga husa kommer vid halv nio och kl. 9 står frukosten på bordet. Igår regnade det på morgon så vi låg och njöt och lysnnade på regnet ute under tak. Tog igår en promenad ca 30 minuter bort längst stranden till Bora

Last active at - from Bangkok, Thailand
Nåja, det får väl duga...
Wednesday 8 January 2020 - Bali, Indonesia

Efter en mer eller mindre obehaglig bilresa kom vi nu kl 15 fram till vårt hus i norra Bali. Här ska vi nu vara i åtta nätter och nåja, det får väl duga😉

Vi lever😎
Wednesday 8 January 2020 - Bali, Indonesia

Sanur:Jättehärligt boende.Feber, hosta och klena magar. Lata fina dagar med sol och bad.Tidiga kvällar och dålig sömn. Yatzykväll med ost och kex i vårt fina hus. Misslyckat försök till utflykt till Finn’s beach. Härliga middagar vid stranden. Dålig aptit och inget