Sweden

Bada inne när man inte kan bada ute
Wednesday 15 July 2020 - Docksta, Västernorrland County, Sweden

Idag ställde vi klockan på 07.00 för att vi skulle hinna göra oss i ordning inför dagen. Grabbarna skulle duscha i varmvatten och så blev det också. Ska man duscha varmt äre alltså morgonen som gäller.Eftersom det var grått, regnigt och disigt begav vi oss mot Örnsköldsvik för att

Dag 5 av 24
Wednesday 15 July 2020 - Ammarnäs, Västerbotten County, Sweden

Tog sovmorgon idag oxå....lika trött som jag e på morgnarna här uppe, lika trötta o sega e harren. Knappt lönt o börja fiska förrän kl 11 o framåt typ. tog en lugn o skön dag vid tjulån idag iaf. Hade riktigt bra fiske efter ett tag. De vaka som galningar o sluka gärna min röda

Hemmeslöv dag 3
Wednesday 15 July 2020 - Båstad, Skåne County, Sweden

Jemny vaknade med huvudvärk som blev lite bättre efter frukost och en huvudvärkstablett. Vi tog det lugnt ett tag och gav oss sedan in till Båstad på cykel. Solen var på väg att bryta igenom molnen, men när vi fikade inne i Båstad så började det att regna. Vi cyklade hemåt och klarade

Hemmeslöv dag 2
Tuesday 14 July 2020 - Båstad, Skåne County, Sweden

Vi sov till ca 8:30 och åt då frukost under markisen. Vädret var ganska grått och inte så varmt. Vi packade sedan ihop och åkte iväg med husbilen med Hovs hallar på Bjärehalvön som mål. Det var häftiga stenar och klippor som vi utforskade. Efter det passerade vi Torekov och därefter

Dag 5 av 24
Tuesday 14 July 2020 - Ammarnäs, Västerbotten County, Sweden

Tog en skööön sovmorgon. gick upp och åt en stor frukost...havregrynsgröt, två stora mackor, ett ägg och en banan sen var jag redo för vad dagen hade att erbjuda. Vädret var bra...dock lova SMHI något helt annat. Konstigt ju för de har väl alltid rätt? 🤔aja jag packa mina saker och

Mot Höga kusten
Tuesday 14 July 2020 - Docksta, Västernorrland County, Sweden

Vi vaknade upp till en solig dag och gott humör hos samtliga. Efter frukost skyndade vi oss ner till stranden, vi var nästan själva och fick njuta av glittrande vatten och en strand som glittrade som guld, låter som om jag överdriver men helt ärligt så var det väldigt vackert. Vi badade i

Havsbad och fricamping
Monday 13 July 2020 - Härnösand, Västernorrland County, Sweden

Dagen inleddes med frukost och sedan började vi att förbereda oss för avfärd upp mot Härnösand.Det rullade på riktigt bra och tömning av alla vätskebehållare gick fint och nytt dricksvatten blev också påfyllt eftersom vi tänkt oss att fricampa vid ett havsbad vid Härnösand.Tanken var

Dag 4 av 24
Monday 13 July 2020 - Ammarnäs, Västerbotten County, Sweden

Tog lite behövlig sovmorgon eftersom regnet lekte karneval i Rio utanför stugan. Lyssna lite på en pod om Ed kemper. Ca kl elva drog jag ner till tjulån igen. Mycket kläckningar men inga fiskar vaka. Framåt kl två börja dom vakna till liv men oj va selektiva dom jäklarna kan vara då. De

Hemmeslöv
Monday 13 July 2020 - Båstad, Skåne County, Sweden

Jenny vaknade ganska tidigt och gick till köket för att ta reda på tvätt som tumlades sent igår kväll. Skönt att få lite tvättat efter snart 2 veckor hemifrån. Vi åt frukost utomhus vilket var lite kyligt och gjorde oss sedan redo för en cykelutflykt. Vi följde kattegattleden söderut

Djurparkskötare
Sunday 12 July 2020 - Furuvik, Gavleborg County, Sweden

Dagen började med uppstigning 06.00. Vi kokade oss ägg och kaffe till frukost.07.45 skulle vi vara på plats för att påbörja väckning och matning av djuren i parken. Humöret var på topp och det blev bara bättre när vi redan innan rundturen fick se en skogsmus och en ekorre.Vi började med

Semester på hemmaplan i Sverige

17 May 2020 - 17 May 2020

Semestertips i Sverige

Along the coast in Europe

29 April 2018 - 1 October 2018

Nakuak together with owner friends and family will make a trip from westcoast of sweden to eastcoast of spain

Japan resan

1 August 2017 - 22 August 2017

21 Dagar i japan. Tanken är att jag ska posta lite bilder från resan.

TIA

23 January 2017 - 16 February 2017

Vi åker till Sydafrika för att praktisera på ambulansen i East London, och förhoppningsvis lyckas surfa lite under eventuell ledig tid😎

Doctors With Out Boundries

6 December 2016 - 30 April 2017

After decades of procrastination i finally do the dive into the unknown. Diving into an ocean of wonders and dangers. What will i find beautiful coral reefs, intimidating sharks or alot of fun swiming with dolphins. Let the adventure begin.

Stockholm till Uppsala

16 December 2016 - 16 December 2016

Hej. Jag ska köra till uppsala nästa Fredag. 3 platser tillgängliga. Jag ska lämna från Luma, Hammarby Sjöstad/Stockholm

Colva Beach

11 October 2016 - 11 October 2016

One of the cleanest beach in Goa I must say.