Dag 13
Friday 13 July 2012 - Mariager, North Denmark Region, Denmark

Hej! Idag åkte vi in i Mariager fjorden.Värdet har varit väldigt växlande, både sol och ösregn. Vi gick en liten stund på stan som var ganska liten men charmig. Många fina gamla danska hus. Vi köpte lite glass och sedan myste vi mest i båten eftersom vädret inte tillät så mycket annat..

Dag 12
Thursday 12 July 2012 - Øster Hurup, North Denmark Region, Denmark

Hejsan! Idag stannade vi kvar i Öster hurup för vädret var hel kasst! Vi tog en promenad på stan. Jag och Felicia köpte hemmagjorda karameller som var väldigt goda! Jag köpte också två tunikor i en affär. Vi åt också glass :) På kvällen åt vi jordgubbar med grädde och hela

Dag 8
Sunday 8 July 2012 - Hou, Central Denmark Region, Denmark

Hej! Idag seglade vi från Fredrikshavn till Hou. Det var fint väder hela tiden men det blåste ganska mycket. Det första vi gjorde när vi kom fram var att hitta hamnkaptenen och få lösenordet till internetet. Det var efterlängtat efter några dagar utan. Vi åt lunch/middag och sedan tog

Dag 7
Saturday 7 July 2012 - Hamina, Finland

Idag åkte vi runt 10 från läsö till fredrikshamn. Vi kom fram runt 13 och då gick vi upp mot stan för att hinna shoppa lite innan de stängde. Tyvärr så hann vi inte handla så mycket för alla affärer stängde vid 3... Men lite shoppinge blev det! Det finns en affär som heter Tiger som

Dag 6
Friday 6 July 2012 - Læsø, North Denmark Region, Denmark

Hej! Idag ändrades vädret totalt och det blev mulet och började regna. Det var ingen som var sugen på att åka ut på havet så vi bestämde oss för att istället åka buss över ön. Vi åkte först till Västerö, den andra hamnen på ön. Där promenerade vi lite, gick i de affärer som

Dag 5
Thursday 5 July 2012 - Læsø, North Denmark Region, Denmark

Hej! Idag har det varit fint väder, igen! Vi har varit på stranden hela dagen förutom när vi åt lunch. Efter lunch gick vi och köpte glass. Jag tog 3 kulor med GUF! Supergott :) Sedan gick jag och isabel till stranden och gjorde lite sommarstyrka, väldigt jobbigt... Snart ska vi äta middag,

Dag 4
Wednesday 4 July 2012 - Læsø, North Denmark Region, Denmark

Hej! Idag stannade vi kvar på Laesö för att njuta av det fina vädret. Det har varit väldigt varmt, ungefär 30 grader så vi har mest legat på stranden och badat. Vattnet är dock inte lika varmt, men när man har vant sig så går det bra! Vi har också satt upp storseglet och pumpat upp

Dag 3
Tuesday 3 July 2012 - Læsø, North Denmark Region, Denmark

Hej! Imorse gick mamma och pappa upp jättetidigt för att åka till läsö. Vi kom fram runt 10 och då åt vi lunch och så. Sedan gick vi till stranden och var där nästan hela dagen. Stranden här är superfin och går runt hela ön. Under "strandtiden" tog jag och Isabel ett träningspass och

Dag 2

Hej! Vädret har inte varit så bra idag(i alla fall på förmiddagen)så vi stannade kvar på Donsö för att vänta ut vinden och bestämma vart vi skulle åka resten av semestern. Beslutet landade tillslut på Danmark och imorgon bitti bär det av till Laesö. På förmiddagen gick hela

Dag 1

Hej! Idag har vi packat nästan hela dagen. Vid lunchtid åkte vi och pappa ner till båten för att lägga ner väskor och sånt så inte allt kommer direkt och det blir kaos... Sen åkte pappa hem igen och vi stannade kvar för att städa och göra iordning. Under tiden åkte mamma och pappa för

Segelsemester 2012

2 July 2012 - 25 July 2012

We will send you Isabel Felicia 's trips updates through email.