Munich

Washington - München
Sunday 10 November 2019 - Munich, Bavaria, Germany

Det var eg en ganska kort Atlantflygning men kändes som en evighet. Satt vid toan så kunde knappt fälla sätet alls. Tur vi slängde i oss en macka på flygplatsen för det var en oaptitlig sörja vi serverades. Sovtiden varierade mellan noll och två timmar så förhoppningen är att vi sover

Per-Kerstin-Sofia Lindholm
PerKerstin in Kryssning i Karibien
Last active at - from Fort Lauderdale, Florida, United States
Sista dagen!
Saturday 27 July 2019 - Munich, Bavaria, Germany

Tjolahopp! Nu är snart äventyret slut! Men först en dag i München!Det började med det utlovade regnet! Så vi stressade inte ner för att äta frukost. Efter intaget av frukost så var det uppehåll och vi knallade iväg mot tyska muséet! Det var en bit! Men vem gillar inte lite promenader?

En varm dag i München 🌡🌞🍻
Friday 26 July 2019 - Munich, Bavaria, Germany

Det blev en heldag på stan! Bor man typ vid tågstationen och går hela vägen till Englische garten så blir man på stan hela dagen! Särskilt i den här hettan! Linnea, pappa, Pontus och Ida badade med alla andra Münchenbor i floden som rinner genom parken. Det var nog skönt! Men jag blev en

Då tog vi vårt pick och pack och åkte till Tyskland😃
Thursday 25 July 2019 - Munich, Bavaria, Germany

Vilken varm natt vi haft! Tror inte det blev svalt någon gång under natten som var. Så alla vaknade kokta och kanske inte så utvilade vi velat.. Men lite härlig frukost och massa kaffe på det så funkar allt🤪🤗😎Sen packade vi våra väskor. Försökte få våra härliga barn att inse

Nä men det här går ju bra 🙂
Tuesday 9 July 2019 - Munich, Bavaria, Germany

Vaknade i Berlin. Sovit rätt ok men för lite och från att ha varit galet varmt i kupén så blev det rätt kyligt! Och vi som inte bäddat med täcke... Vi överlevde det med😜 Av tåget med ett ryck för stackars Ida som inte alls sovit klart..😴 Hittade ett litet hål i väggen där vi

Oktoberfest
Sunday 4 October 2015 - Munich, Bavaria, Germany

Alla borde besöka Münchens oktoberfest åtminstone en gång i sitt liv. Det var en märklig upplevelse. Mina vänner vet ju att jag är ganska lättpåverkad av alkohol, men att jag samtidigt har lite svårt för att inte försöka hålla de andras tempo, så det här var ju liksom en riskabelt

Helena Rosenqvist
HumlanR in Tyskland, München
Last active at - from Upplands Väsby, Stockholm County, Sweden
Hej då München
Tuesday 7 August 2018 - Munich, Bavaria, Germany

Hej då München!Nu packar vi in våra Primarkpåsar med Harry Potter grejer och drar vidare!

Jenny Lundgren
Moneypenny in Semester 2018
Last active at - from Berlin, Germany
Öl o lederhosen
Wednesday 1 August 2018 - Munich, Bavaria, Germany

Efter att ha badat vid poolen fram till lunch, tog vi taxi till flygplatsen. En mycket trevlig o pratsam chaufför berättade om Kroatien, kriget o en massa annat intressant. Frågade även oss om situationen i Sverige. Givande resa!Kom till München vid 18tiden. Efter en timmas tunnelbaneresa var

Strosande i Munchen
Tuesday 3 July 2018 - Munich, Bavaria, Germany

Alles gut hier in Bayern!Idag har vi strosat runt i staden och kunde efter några varv, inse att vi hann se rätt mycket förra gången vi var här. Vi brukar säga att man ska glömma något, så att man har det att se när/om man kommer tillbaka. Undrar vad vi missade i München sist.Vi åt lunch

Trötter
Monday 2 July 2018 - Munich, Bavaria, Germany

Vi är framme i München.Det har gått bra att resa, men sista timmen kom tröttheten. Det var soligt och fint när vi kom och vi gick mot hotellet och fick sedan gå tillbaka 50m, för incheckning på ett närliggande hotell. Hotellet vi bor på har helt enkelt ingen egen reception och ligger i