Kemer

619 Images & 0 Posts

Dag tre
Saturday 19 October 2019 - Kemer, Turkey

Turkiet bjuder på ca 28-29 grader sol, lite moln o några stänk regn idag. Men vi badar, leker och går på upptäcktsfärder iallafall 😀 ikväll avslutade vi med disco för de små!på återhörsel

Louise & Reine Fyhr
LojsoReki in Turkiet
Minigolf och shopping
Sunday 6 May 2018 - Kemer, Turkey

Idag när vi vaknade och tittade ut var det mulet. Vi bestämde oss för att spela lite minigolf efter frukosten. Så fort de öppnade var vi och hämtade ut lite klubbor och bollar. När vi spelat en stund började det regna så vi fick springa till baren och ta skydd där. Den ändå som sprungit

Tennis
Saturday 5 May 2018 - Kemer, Turkey

Idag vaknade Emilia på dåligt humör. Hon skulle inte klä på sig, hon skulle inte äta någon frukost, hon skulle inte bada när vi andra badade. När Christopher och Gottfried tog ett bad ville Emilia till lekparken så det gick åt två dubbel espresso för mig innan det var dags för lek.

Slappardagen
Friday 4 May 2018 - Kemer, Turkey

I morse vaknade jag av böneutrop igen. Inte kul när man har semester och kan sova lite längre. Jaja jag lyckades i alla fall somna om efter detta. Alla var trötta i morse och efter frukosten och morgonbadet satte vi oss på solstolarna och spelade lite kort. Vi har mest slappat idag. Efter

Miniklubb
Thursday 3 May 2018 - Kemer, Turkey

Idag när vi vaknade gick vi ner till vår nya restaurang och åt frukost där. Efter frukosten intog vi några platser vid poolen och tog oss ett härligt morgonbad. Emilia bestämt att hon ville vara med i miniklubben idag så Christopher följde med henne dit och lämnade henne. Hon blev inte

Last active at - from Kemer, Turkey
Christopher blir tagen av läskiga spöken
Wednesday 2 May 2018 - Kemer, Turkey

Gottfried är fortfarande lite förkyld och fick lite sovmorgon idag. Efter det åt vi frukost. Barnen åt som vanligt pannkakor 😀Efter frukosten tog vi oss ett dopp i poolen. Vi lyckades att övertala Gottfried att åka vattenrutchkanan och han tyckte att det var jättekul. Det blev många åk

Vi lever!
Wednesday 20 May 2015 - Kemer, Turkey

Måndag och tisdag blev härliga träningsdagar i ett mycket varmt Turkiet. Mornarna startar 07.15 med yoga ute på piren och redan då är det varmt och ljuvligt skönt. Mitt på dagen är det väldigt varmt men de passen läggs oftast i skuggan så det funkar ändå. Igår kväll for jag Ingela

Träning och träning...
Sunday 17 May 2015 - Kemer, Turkey

Fredag kväll: Så där ja, nu är vi framme. Denna resa har jag för första gången lämnar familjen hemma och följt med min kompis Ingela på en träningsresa till Turkiet. Flygningen gick bra, knappt nån turbulens alls så jag var riktigt nöjd ända tills vi satte oss i bussen. 36 grader

Sol hela dagen
Thursday 25 October 2012 - Kemer, Turkey

I tisdags kvälls var vi ute på stan och åt en traditionell turkisk kebap (jag åt en pizza) på en mysig restaurang med väldigt bra service. Maten var så god! Till det avnjöt vi med en öl och en flaska rött vin. Vi gick vidare till en bar där vi tog en drink och en efterrätt, snacka om

Sofie Wallin
VanillaRain in Sol & Spa Turkiet
Last active at - from Järna, Stockholm County, Sweden
Soleld och åska
Tuesday 23 October 2012 - Kemer, Turkey

Söndag kvällen vi med en vandring ner till centrum där det blev en god drink och tilltugg på en mysig liten resturang. Klockan springer iväg när man har trevligt och eftersom det var söndag var det lugnt på stan så vi gick hem och knoppade efter tolv tiden. Måndagen började med några