Cas Català

127 Images & 0 Posts

besök,Sverige & bröllop
Sunday 2 June 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Hej!!! Nu var det sååå länge sedan vi skrev något. Det har varit full rulle med två besök o en långhelg med bröllop i Sverige. De första dagarna mina föräldrar var här så hann vi med lite små turer, vi var på marknaden i staden Andraxt med massor av mat, kläder, smycken, läder o

Cala D'or & Hemma mys
Monday 13 May 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Hej!! Dag 57 utav 89.. Vi njuter för fullt o det känns helt sjukt att vi har varit här så länge. Mallorca har väldigt mycket att erbjuda o det känns nästan som man skulle behöva ännu längre för att hinna med allt. Vi har många restauranger, vingårdar, stränder & marknader att se, men

Rask & CO
Tuesday 30 April 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Hej Äntligen kom familjen Rask på besök! Melvin har längtat ihjäl sig efter Viggo & Hugo. Under de 3 dagar såg man nästan knappt röken av Melvin. Han hade fullt upp o leka med grabbarna. Vi fick tre jätte mysiga dagar här nere. Tyvärr så var vädret lite sämre än vad de brukar, men

Dagarna tickar iväg
Saturday 20 April 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Hej på er!! Tio dagar med Leif och Eva kom till sin ända, trots lite sjukdomar fram och tillbaka samt Noel som hade lite nattliga aktiviteter så blev det ett trevligt besök! Som avslutning bjöd de på middag på en riktigt fin fiskrestaurang där vi åt de godaste räkorna någonsin! Vi hyrde

Besök
Sunday 14 April 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Hej!!! Nu vart det ett tag sedan vi skrev.. Vi har inte haft nätverk på ett tag. vårt gratis nätvärk försvann i två veckor, men idag var det tillbaka.. Otroligt vad handikappad man blir utan, men också nyttigt. Vi har haft fantastiska veckor med mycket sol & bad.. Först hade vi min

shopping, sol & bad
Sunday 31 March 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

På skärtorsdagen for vi iväg med tåg till Mallorcas största marknad i staden Inca. Hela staden var avstängd för biltrafik och överallt var det små stånd fyllda med väskor, blommor,grönsaker, frukter o gud vet vad för grejor.. ja t.o.m sniglar.. Vi lyckades alla komma därifrån nöjda.

Glad Påsk!
Wednesday 27 March 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Hej!! Dagarna bara springer iväg..Vi har har tagit det ganska lugnt de sista o försöker hitta det spanska tempot manana manana .. I söndags var vi på en lång promenad längs Palmas hamn massor av folk som åkte rollerblades, sprang eller cyklade längs med hamnen. Vi hittade ett mysigt café

Vår I Palma
Friday 22 March 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Idag skulle vi lämna tillbaka vår hyrbil som vi blivit lite väl fästa vid. Vi lär hyra bil många gånger här nere.. väldigt smidigt att ta sig runt på Mallis. Vi tog sedan lokalbussen in till Palma o irrade runt ett par timmar tills slut fick vi vänt kartan i rätt väderstreck : )

Landat
Tuesday 19 March 2013 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Hej på er!! Efter en hektisk dag igår har vi idag börjat landa i vårt lilla radhus. Vi var alla trötta så vi tog en lugn morgon med en lång o härlig frukost. Sedan körde vi hyrbilen in till Palma för shoppa på Ikea .. ha ha jag vet, men vi behövde köpa barnstol o en liten barn matta

This is it
Tuesday 24 August 2010 - Cas Català, Balearic Islands, Spain

Just nu orkar jag inte längre, funderar alvarligt¨på att åka hem nu o för att jag igår hade huvudvärk och idag mått illa mest hela tiden. Och för att allt går åt helvete just nu 1. Systemkamerans moineskort trejkar sen flera veckor tillbacks 2. Tappade bort kameraskydd med minneskort